Ieder seizoen worden er jeugdspelers/speelsters van ons gevolgd door clubs als Fortuna, Roda JC, MVV en zelfs PSV.
We zijn trots, maar toch ook wel een beetje verdrietig, dat ook komend seizoen een aantal van onze jeugdspelers bij zo'n mooie club gaat spelen. Het is mooi om te zien dat onze jeugdspelers een dusdanige groei doormaken, dat zulke stappen mogelijk zijn.
Binnenkort vertrekt Milan van Eijk van de JO11 (naar Roda JC). Hij speelt al sinds de JO7 bij ons.
Twee speelsters uit de MO17, Bo Aretz en Yara Reulings maken de overstap naar MVV.
Wij wensen ze alle drie veel speelplezier en hopen nog eens van ze te horen.
