Er is is veel gedoneerd voor onze ballenactie.We danken iedereen daarvoor!
Zonder jullie bijdrage zou het echt lastig geweest zijn alle teams weer van ballen te voorzien.
Het is fantastisch om te zien hoeveel betrokkenheid er bij onze club is.
Nogmaals dank