Tijdens je studie al nadenken over een eigen zaak en dit ook waarmaken een aantal jaren later.
Dat is de droom en de ambitie altijd geweest van Dennis Zautsen, eigenaar en oprichter van ‘Alles voor op kantoor’, zeven jaar geleden. Gestart vanuit de zolderkamer met de verkoop van kantoorartikelen en inmiddels gevestigd op C-Mill in Heerlen. Een degelijke speler in Zuid-Limburg die zijn persoonlijke aanpak hoog in het vaandel heeft staan.
Het is natuurlijk een feit, zo geeft Dennis aan, dat er genoeg aanbieders zijn van kantoorartikelen. Daarnaast tellen we ook nog het online-aanbod mee, waardoor de prijs al bijna geen factor meer is. Waar je wel invloed op kunt hebben is de service en de persoonlijke aandacht voor een klant. Hoe goed ken je je klant? Wat vindt de klant belangrijk bij de aankoop van een product?
Dennis: "We luisteren goed naar onze klanten en dit heeft onder meer geleid naar twee extra diensten, te weten het drukwerk en printoplossingen. Klanten vroegen op een gegeven moment naar een bredere dienstverlening en daar heb ik op ingespeeld. De ene dienst ondersteund hiermee de andere. Onze klanten zijn met name zakelijke MKB-ers en zijn gevestigd in Zuid-Limburg tot aan Sittard. Alhoewel we een potentiële klant uit Duitsland, Brabant of de Randstad zeker niet zullen weigeren."
De binding met VV Schaesberg is terug te vinden in het team JO7 waar zijn zoontje speelt. Daarnaast levert hij al een jaar of vijf de printoplossingen binnen de club. Dennis sluit overigens niet uit dat hij zelf ook nog eens een balletje komt trappen bij VV Schaesberg.
Dennis vervolgt: "Op dit moment kunnen we goed inspelen op het thuiswerken door de huidige situatie. Veel ondernemers zijn op zoek naar oplossingen voor hun medewerkers en we zijn dan een welkome ondersteuning."